Általános Szerződési Feltételek

  1. Általános információk
  • Megrendelés elküldésével a cégünk vásárlója leszel, ezért kérjük, hogy megrendelés véglegesítése előtt gondosan tanulmányozd át az alábbi tudnivalókat.
  • A DIGISEC BT. adatai:
 Székhely:  1193 Budapest, Leiningen u. 15.
 Adóigazgatási szám:  20927024-2-43
 Cégjegyzékszám:  01-06-738719
 Bankszámlaszám  10918001-00000020-02820004
 Telefonszám:  +3612802243
 Ügyfélszolgálat e-mail:  kapcsolat
 Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-92588/2015.
 
  • A webáruházban minden olyan cselekvőképes személy vásárolhat, aki elfogadja jelen a Általános Szerződési Feltételeket és azt magára nézve kötelezőnek tekinti.
  • A lehetőségeinkhez mérten gondosan ellenőrizzük a webáruházban lévő termékek árait, de fenntartjuk a jogot bármely nyilvánvaló tévedés, számítási, szerkesztési és technikai hiba miatt megjelenő hibás ár módosítására, valamint olyan árváltoztatásra, amelyet jogszabály-módosítás indokol. A webáruház működtetésével kapcsolatos esetleges technikai problémákból adódó egyértelműen tévesen megjelent árért felelősséget nem vállalunk. Fenntartjuk továbbá a jogot minőségi vagy egyéb problémákból adódóan bizonyos termékek forgalmazásának értesítés nélküli beszüntetésére.
  1. Regisztráció
    • A webáruházban történő rendelés leadásához szükséges a regisztráció – a fizetéshez/szállításhoz szükséges adatokat a vásárlási folyamat végén lehet megadni.
    • Az áruházunkban forgalmazott körömkozmetikai és műköröm építő alapanyagok szakipari célokra készültek, a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért, balesetekért és egészségkárosodásokért semmilyen felelősséget nem vállalunk! A termékek szakszerű használatával kapcsolatban keress minket.
  2. Vásárlás
    • A megrendelések leadása kizárólag elektronikus úton lehetséges. A telefonon, emailen leadott rendeléseket a kereskedelmi rendszer nem kezeli. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat szintén elektronikus formában küldjük el a felhasználók részére.
    • A megvásárolni kívánt áruk jellemzőit az adott termék mellett elhelyezett termékleírásból ismerheted meg. Amennyiben további kérdésed merülne fel a termékekkel kapcsolatban, úgy részletes felvilágosítást vevőszolgálatunkon kaphatsz.
    • A termékek vételára a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az ÁFÁ-t és minden esetben 1 darab termékre vonatkozik.
    • A kiválasztott terméke(ke)t a “Kosárba rakom” gombra kattintva gyűjtheted össze. A kosár tartalmának módosítása illetve törlése a rendelés leadása előtt lehetséges. A kosár tartalmához a kiszállítás díja később adódik hozzá.
    • A kosár tartalmának elfogadása és ez által a megrendelés a “Megrendelés elküldése” gombra történő kattintással történik. Az ilyen módon létrejött megrendelés interneten kötött, de nem aláírt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.
    • A megrendelés beérkezéséről automatikus visszaigazoló emailt küldünk. Átmeneti készlethiány esetén előfordulhat, hogy a megrendelést a nem tudjuk időben teljesíteni. Ilyen esetben felvesszük veled a kapcsolatot.
    • Minden vásárlásról számlát állítunk ki, mely tartalmazza a termékre vonatkozó adatokat (az ÁFA kulcsot, az ÁFA értékét, a termék megnevezését, a nettó egységárát, a mennyiséget, a bruttó értéket) és a vevő adatait, továbbá a fizetésre vonatkozó adatokat és a kiszállítás költségét.
    • A leadható rendelés minimális értéke a Kereskedelmi Pontra való szállításnál: 5.000.- forint.
    • A készletinformáció tájékoztató jellegű! A készlet folyamatos online és bolti értékesítése miatt a webshopban látható készlet és a tényleges készlet eltérhet egymástól, így előfordulhat, hogy a webshopban már lefoglalt termék nem áll rendelkezésre (pl. a bolti értékesítés keretében eladásra került az utolsó darabja is). Ilyen esetben a termékre vonatkozó megrendelésed nem tudjuk teljesíteni, amelyről rövid időn belül tájékoztatunk, és a meg nem valósult online vásárlás esetlegesen már kifizetett ellenértékét visszatérítjük.
  3. Fizetés
    • A vásárlás elektronikus fizetéssel (átutalással, PayPal fiókkal, bankkártyával), utánvétes készpénzes fizetéssel, illetve személyes átvétel esetében készpénzzel lehetséges.
    • Utánvétes rendelés esetén: a megrendelés teljes összegét a terméket kiszállító futárszolgálat munkatársának készpénzben kell teljesíteni. Mivel a futárszolgálat csak készpénzt fogad el, így az átvételnél nincs lehetőség a vásárlási utalványok és egyéb kedvezmények beváltására. Utánvételes rendelést csak magyarországi szállítási címre vállalunk.
    • Az utánvételes fizetés csak bruttó 500.000 forintig vehető igénybe, ezen érték felett csak az elektronikus illetve a készpénzes fizetés lehetséges.
    • Banki átutalás esetén: az áru ellenértékét banki átutalással előre kell kiegyenlíteni. Kérjük, várd meg az automatikus üzenetet követő visszaigazoló emailünket, mely tartalmazza a díjbekérőt (proforma számlát). Előreutalással történő fizetés esetén visszaigazoló levelünket követően 5 munkanapig tudjuk a terméket félretenni. Amennyiben az áru ellenértéke ezen idő alatt nem érkezik meg, a rendelésed töröljük.
  4. Kiszállítás
    • A megrendelt termékeket futárszolgálat szállítja házhoz a megrendelés során megadott szállítási címre. A kiszállítás díja a vevőt terheli.
    • A költség rendelésenként automatikusan hozzáadódik a termékek árához, ennek díjait a rendszer megjeleníti.
    • A kiszállítás mindig egy részletben történik. Amennyiben a megrendelésben olyan tételek szerepelnek, melyek nincsenek raktárkészleten, akkor előfordulhat, hogy a kiszállítás egy későbbi időpontban történik.
  5. A megrendelt termékek átvétele, az árucikkek cseréje
    • A termékek kiszállítása személyesen, házhoz történik, hétköznapokon 8-17 óra között. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, erről a szállító értesítést hagy, majd egy új alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A vevő által megjegyzésként feltüntetett további információkat a kiszállítás körülményeiről vagy egyéb feltételeiről minden esetben átadjuk a futárszolgálatnak, de nem tudjuk ellenőrizni, hogy a kézbesítő figyelembe is veszi azokat.
    • Amennyiben az újra kiszállítás a második alkalommal sem sikeres, és a vevő hibájából hiúsul meg, az újraküldés költségei a vevőt terhelik.
    • A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni, valamint meggyőződni arról, hogy a számlán szereplő tételek a valóságban megegyeznek a rendelt és kiszállított termékekkel. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerülne, azonnal köteles felvenni ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a hiba elhárítása érdekében.
    • Hiánytalan teljesítés esetén a vevő köteles az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat már nem áll módunkban elfogadni!
    • A vevő a csomagot termékszámla hiányában nem veheti át, amennyiben hiányzik a csomagból, haladéktalanul fel kell vennie a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
    • Ha a megrendelt árucikk hibás és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett vagy a termék a szállítás során megsérült, azt az átvételt követően 24 órán belül jelezd az ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben ez megtörténik, abban az esetben a hibás terméket a díjmentesen kicseréljük vagy árából árengedményt adunk. A visszaszállítás költségeit a vásárló viseli.
  6. A vásárlástól való elállás joga
    • A megrendelt termékek kézhezvételétől számított 8 napon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától (a kézhezvételi időpont a futártól történő átvétel időpontja). Ezt a szándékát írásban (emailben) kell jeleznie az ügyfélszolgálat felé és a kiszállított terméket, a lenti dokumentummal együtt vissza kell juttatnia. Ebben az esetben a termékért kifizetett vételárat visszatérítjük az elállást, illetve legkésőbb a termék visszaszolgáltatását követő 30 napon belül a dokumentumon feltüntetett bankszámlaszámra. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a megrendelt termék visszajuttatásának költségei is a vevőt terhelik.
    • Kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén vagyunk kötelesek a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből, vagy a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk költségei a vevőt terhelik. Abban az esetben, ha a terméket már használatba vetted és nem tudod sérülésmentesen visszajuttatni, akkor nem vállaljuk a termék visszavásárlását. A szükséges dokumentum az alábbi linkről letölthető: űrlap vásárlástól való elálláshoz [pdf]
  7. A webáruház biztonságos használata
    • A vásárlás feltételezi a vevő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A vevő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során adatai felhasználásra kerültek. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon adatainak megfelelő kezeléséről.
    • Nem vállalunk felelősséget az alább felsorolt pontokban részletezett hibákért: működési hiba az internetes hálózatban, amely az akadálytalan működést és/vagy a vásárlást akadályozza; levél, adat útközben elveszése; szoftver nem megfelelő működése; programhiba, abnormális esemény; technikai hiba következményei.
    • Nem vállalunk felelősséget vis maior esetén, vagy bármely olyan eseménnyel kapcsolatosan, ami nem áll az irányításunk alatt.
    • Nem vagyunk felelősek semmilyen alapon, semmilyen kárért, amely a rendszerünkhöz való csatlakozás miatt következett be.
    • A vevő felelőssége felmérni, hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a vevő felelős a rendszerhez való kapcsolódásáért és a vásárlásáért.
    • Szabadon, bármikor módosíthatjuk a vásárlás feltételeit, szabályait illetve kínálatunkat. A változás a bejelentés időpontjától lép életbe, így az ez előtti megrendelésekre nem vonatkozhat. A változtatások bevezetését illetően a fentieken túl értesítési és bárminemű indoklási kötelezettségünk nincs. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással.
    • Szabadon beperelhetünk bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik az áruházunkban.
    • Nem vagyunk felelősségre vonhatók semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás miatt. Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, érvénytelennek nyilváníthatjuk vásárlását és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.
    • Semmilyen formában nem vállalunk felelősséget a vásárlás során megadott hibás adatokból eredő téves teljesítéséért.
  1. Személyes adatok védelme
    • A birtokunkba jutott adatokat bizalmasan kezeljük, kizárólag a rendelések teljesítéséhez és vásárlással kapcsolatos célokra használjuk fel.
    • Az adatok harmadik félnek nem kerülnek átadásra, kivéve a megrendelés teljesítéséhez szükséges (szállítási) alvállalkozónkat.
    • Az adatok kezelésekor 1992. évi LXIII. Tv. rendelkezései alapján, az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
    • A vásárlással hozzájárulsz ahhoz, hogy személyes adatait az oldal üzemeltetője, a DIGISEC BT. (1193 Budapest, Leiningen u. 15.) kezelje, és az adatokat a leadott megrendelések teljesítéséhez használja fel.
    • Az adatszolgáltatás önkéntes. Amennyiben adataid jövőbeni felhasználásához nem járulsz hozzá, kérjük, erről értesíts minket írásban.
  2. Törvényi szabályozás és panaszkezelés
    • A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság fogyasztóvédelmi tájékoztatója az internetes vásárlásokkal kapcsolatos fontos tudnivalókról itt érhető el.(ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM).
    • A fogyasztói panaszügyintézés írásban ügyfélszolgálatunk felé, illetve telefonon a +36 1 2802243-es telefonszámon történik.
    • Amennyiben úgy gondolod, hogy a panaszod nem megfelelően kezeltük, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi illetőségéhez fordulhatsz.